2014. október 12., vasárnap

Uhm..

Sziasztok! :)
Szeretnék ezer meg ezer úton elnézést kérni a blog "elmaradozásaiért". Azért teszem idézőjelbe, mert nem több ilyenről van szó, mindössze egyről, de az már így is elég nagy. Tényleg sajnálom, de nem szeretnék üres szavakat idefirkantani, átlátszó indokokkal vegyítve. Annyi történt velem az elmúlt egy-másfél hónap alatt, hogy gimis lettem. Mondhatni egy teljesen NEM átlagos suliban, de ezzel nem traktállak titeket. :)
Imádom az egészet, ráadásul nyelvi évünk van - angol - , és naná, hogy felmerül a kérdés, hogy akkor miért nincs időm írni. Erre pedig csak annyi a válasz, hogy ismerkedem. Kicsit belebújtam - igen, már így az elején - London szerepébe, és egy kicsit Ash is lettem, hiszen beilleszkedni azért mégsem olyan könnyű. 

Amit ezzel a kis bejegyzéssel üzenni szerettem volna, hogy kérlek ne tűnjetek el, folytatni fogom - ez nem is kérdés - , mindössze rá kell hangolódnom erre a totálisan új környezetre! :)

Becka


6 megjegyzés:

  1. Kedves Becka!
    Teljes mértékben megételek, sohase könnyű újnak lenni. Igazság szerint már tűkön ülök, hogy tovább olvashassam a történetet, az egy percre sem fordult meg a fejemben, hogy leiratkozzak az oldalról, hiszen rettentően a szívemhez nőtt az oldal. Ha már senki sem lesz itt, én biztosan itt leszek, és olvasni fogom. Sőt, minden részhez kommentelni fogok az egyik profilomból. Fogalmam sincs, hogy mennyi ideje írtad ezt a bejegyzést, amint megláttam, hogy van valami, rögtön kattintottam, és elolvastam a bejegyzést. Mint feljebb is említettem, alig várom a következő részt!!
    Millió ölelés: Noémi/Just me
    (lehet, hogy a Just me-s fiókkal írtam a múltkor, de ha nem, akkor is tudni fogod a jövőben, hogy az én leszek ;) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Noémiii! :)
      Hihetetlen, hogy tényleg vagy/vagytok "nekem" vagy nem is tudom. Komolyan elképesztőnek tartom, hogy izgultok a részeket illetően, és úgy amúgy ezt az egészet!
      Köszönöm a kommented - komolyan iszonyúan jólesik, hogy írtál! :)
      .. és igyekszem írni, mindössze tényleg furcsa az egész.. minden(?).

      Csontropogtatóan szoros ölelés:
      Becka :)

      Törlés
  2. Egyet kell értenem Noémivel, meg sem fordult a fejenben, hogy leíratkozzak a blogról...annál sokkal izgatottabb vagyok és jobban várom az új részt.
    Amikor megláttam az új posztot szó szerint felsikítottam, annyira megörültem. :)
    Szóval vátom az új részt :D

    Ölel,
    Bea

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Istenem, köszönöööm! :)
      Elképesztő, hogy komizol/komiztok! De tényleg csak reméli tudtam, hogy látjátok
      majd páran a kiírásom!

      Nyomorgatós ölelééés:
      Becka :)

      Törlés
  3. Nem is tudom hol kezdjem. Nagy meglepetésként ért engem ez a bejegyzés, mivel mikor én megtaláltam ezt a blogot, akkor fent volt a 13 rész, és dátum arról árulkodott, hogy egy ideje már nem volt közéttéve semmi új. Elolvastam a részeket, és sajnáltam, hogy nincs folytatás, titkon reménykedtem, hogy folytatod. És làss csodát, tényleg megtörténik, aminek rettentően örülök! Csak egy véletlen folytán kerültem ide vissza, és úgy tekintek erre, mint valami jelre.

    Megértelek, nehéz új környezetbe beilleszkedni, szurkolok, hogy sikerüljön! Mint az előttem szólók is írták, én is alig várom a folytatást, és nagyon örülök, hogy folytatod! :)

    Juliette xx

    VálaszTörlés
  4. Kedves Becka! Csupán csak pár órája találtam rá a blogodra, de olyan gyorsan olvastam végig, mint még eddig egyet sem, pedig hidd el, találtam már egy pár jó blogot, de egyiket sem tudtam ilyen hamar utolérni..!*--* Ezzel csak azt szeretném mondani, hogy ahogy írsz az nem mindennapi! Elérted nálam azt, amit eddig nagyon egy fanfictionnak sem sikerült..: Az eddigi összes részben együtt éreztem Londonnal. Mosolyogtam, amikor boldognak írtad le, és bevallom, a könnyeimet úgy kellett visszatartanom, amikor ez az Ash és Ever dolog kialakult, s London összeomlot. Hihetetlen! Fantasztikus érzés volt így olvasni egy blogot! Mintha csak a naplómat írnám, és újra átélném a perceket.
    Nagyon remélem, hogy ez a szünet nem lesz hosszú, mert nagyon szeretném már olvasni a folytatást, és csak remélni tudom, hogy a dolgok jobbra fordulnak!
    Hatalmas csodálód,
    Pankaa. (Pretty_girl) XOXO.

    VálaszTörlés