2014. december 22., hétfő

Karácsony..

Sziasztok! :)
Elsőre talán kellemes ünnepeket, bár még csak 22-ike van. 
Tudjátok, elképesztően szeretem ezt a blogot. Nem tudom mikor kezdtem el igazán, hiszen az elején magamnak írtam, aztán így szépen lassan elkezdtetek gyűlni.. :)
És mostanra elértétek a 18 000 megtekintést! Úgyhogy köszönöm! 
Boldog Karácsonyt, így nektek, és mondanám, hogy írok egy "epizódot", amiben Londonék is ünnepelnek, de mivel a történetben nemsokára beköszönt a nyár, így ezt kétlem, hogy megtehetném.
Azért ha van időtök, játszatok el a gondolattal, akár kommentben is kifejtve, hogy esetleg egy ilyen hogyan is alakulhatna! :) 
Hálás vagyok nektek, és kérleeek ne ijedjetek meg, csak most egy pici szeretet kitörésem van, és ezt most rátok vetítem ki..
Amúgy így a végére a bejegyzésnek.. Nektek hogy szokott zajlani a karácsony? Unalmas rokonlátogatás, éves viták újrajátszódása, bénázások a fa körül (csak mert én egyszer majdnem felborítottam a miénket..)? Meséljetek, tényleg érdekel! 

Becka

2 megjegyzés:

  1. Kedves Becka!
    Szeretem az ilyen szeretetkitöréseidet! És szeretnék én is boldog karácsonyt kívánni neked!
    Remélem nem haragszol, de egy kicsit híreszteltem a blogodat... Meséltem a barátnőimnek róla, hogy tök klassz, és nagyon szeretem, ők meg kérték, hogy küldjem el nekik a linket. (gondoltam megosztom veled, mert nem mindenki szereti, ha csak úgy híresztelik a történetét)
    Szerintem, ha a történetben karácsony lenne, mindenki együtt lenne. Ever Ashtonnal, őket meg London figyelné, miközben a többiek megpróbálják elvonni a figyelmét. A fiúk talán zenélnének, és ezt el tudnám képzelni a Maddox-ban (jól írtam a nevét, uyge? nincs kedvem visszakeresni, túl lusta vagyok xD ), egy ilyen zárt körű ünneplésben. Szóval mindenki happy lenne, meg megajándékoznák egymást. El tudom képzelni, ahogy kint esik a hó, kár, hogy Ausztráliában télen van a legmelegebb. na mindegy, ez senkit sem érdekel, szóval kint esik a hó, mindenki kezében egy bögre forrócsoki, a fiúk meg zenélnek. Szerintem ez olyan cuki lenne :)
    Ezzel szemben, engem sosem engednének el haverokkal karácsonyozni. Mindig úgy van, hogy 24.-én együtt vagyunk, 4-5 óra környékén vacsizunk, persze halászlevet,meg rántott hala... Kedvencem, nyami... xD Aztán este jön a Jézuska a fával meg az ajándékokkal, vagyis idén már mi tesszük be, az öcsém tavaly kiderítette, hogy nem létezik. Éjjel meg megyek anyuval az éjféli misére. Másnap jönnek keresztanyumék, és az egész napot együtt töltjük :) 26.-án pedig mi megyünk rokonokhoz, meg ilyenek.
    És nálatok? Ti hogy töltitek az ünnepeket?
    Boldog karácsonyt kíván: Just me, azaz Noémi, a másik profiljából :)

    VálaszTörlés
  2. Szia. Nagyon jó a történet! Luke és London összejönnek???? Remélem igen! Mikor lesz folytatás??
    ♡K♡

    VálaszTörlés